Oferta educativa

A Lluc t’oferim:

• La possibilitat de cursar els estudis des de 1r d’Educació primària fins a 4t d’ESO en grups reduïts.
  • El funcionament coordinat de les diferents àrees de la vida de l’Escolania: escola integrada de música, residència, Basílica del Santuari, actuacions exteriors, etc.
  • Poder créixer en el marc d’una educació cristiana, mallorquina i ecològica.
  • Un ambient sa i obert, en contacte directe i immediat amb la natura, que afavoreix l’aprenentatge integral i el creixement personal.
  • Poder realitzar en un sol currículum les matèries escolars i les musicals emmarcades dins un horari continu.
  • Estudis oficials del grau elemental de música atorgat per la Conselleria d’Educació: llenguatge musical, cant coral, violí, viola, violoncel, flauta travessera, clarinet, piano i orgue.
  • Poder conviure amb nins d’altres pobles o ciutats de l’illa i de fora de Mallorca.
  • Sentir-se protagonista amb la pròpia veu als concerts i enregistraments musicals que realitza l’Escolania.
  • Viatjar per tot el món, coneixent altres cultures i maneres de viure que els permetin ser més tolerants i oberts.