Serveis

Escolania de Lluc

Menjador

El menjador de l’escolania ofereix un menú setmanal amb una dieta equilibrada i saludable. L’alumnat resident desdejuna (8:30), berena (10:30), dina (13:30), berena (17:00) i sopa (20.30) en el menjador. L’alumnat no resident desdejuna, berena i dina cada migdia un menjar que consta de dos plats i postres; i berena a mitja tarda.

El fet de disposar d’hort propi ens permet també fomentar habits de cura i resposanbilitat medioambiental.

Residència

La residència compta amb dormitoris compartits. Hi ha un ampli dormitori per als nins i un altre per a les nines. Els dos compten amb armaris i llits individuals, banys i dutxes privades.

Transport escolar

L’Escolania té subscrit un conveni amb el TIB, de manera que l’alumnat pot pujar i baixar de Lluc amb ell.
El transport es realitza acompanyat d’un acompanyant adult tant en l’anada com en la tornada.

Sala d’estudi

Es realitza mitjançant grups dirigits d’estudi acadèmic i musical acompanyats per un educador.

• L’estudi acadèmic de l’alumnat es realitza de 18:15 a 20:15 amb tres grups (Primària, 1r i 2n d’ESO, i 3r i 4t d’ESO).
  • L’estudi d’instrument es realitza normalment de les 21 a 21:45 o de 15:10 a 16:10 de forma alternativa.

Oci

L’Escolania de Lluc compta amb uns espais per a l’oci de l’alumnat:

• Un gran pati amb dues pistes de bàsquet, una de futbol i una de voleibol.
  • Un soterrani amb taules de billar i futbolí per als dies de pluja.
  • Un camp de futbol.
  • Una piscina situada al costat del jardí naturalista.
  • Envoltats de natura, l’entorn permet l’alumnat poder fer excursions per la muntanya que ens envolta.

TRÍPTIC INFORMATIU

Tens qualque dubte?

Gràcies per visitar la nostra web! Si tens qualque dubte, consulta o comentari, pots posar-te en contacte amb nosaltres i et contestarem com més aviat millor. Pots fer-ho escrivint al correu info@escolanialluc.net o a través del següent formulari: