CHROMEBOOK

ADQUISICIÓ D’ORDINADORS.
En el marc de la programació de digitalització de l’aprenentatge, a partir de 4t de Primària l’alumnat ha de disposar d’ordinador propi. Si l’heu d’adquirir per primera vegada o si heu de bescanviar el que teniu, el model adient pel nostre centre és aquest: CHROMEBOOK R752T
La compra es pot fer directament a la botiga d’ICONO, de forma online o presencial. Hi ha l’opció de contractar una assegurança del dispositiu (opcional però recomanable) i/o poder finançar el pagament a través de LA CAIXA fins a 24 quotes. El dispositiu té una vida mitja de + – 5 anys.
PER A LA COMPRA AMB EL DESCOMPTE DEL CENTRE, ENTRAU A: https://www.iconoedu.com/ca/acces-centres
CODI ESCOLANIA: Podeu demanar-lo al centre.
El fet de que tot l’alumnat empri el mateix model ens ajuda a fer un seguiment més acurat de les tasques que es realitzen a l’aula a través d’aplicacions que ens permeten poder comprovar que l’alumnat no surt de la pantalla de treball i poder regular el temps que dedica a cada tasca, a més a més, d’evitar que entri a xarxes socials o altres planes font de distracció.