Aquelles que permeten a l’usuari la navegació a través del lloc web i la utilització de les diferents opcions i serveis que hi existeixin.

a) Si utilitzau Microsoft Internet Explorer, trobareu l’opció en el menú Eines > Opcions d’Internet > Privacitat > Configuració.

Per saber-ne més PITJAU AQUÍ

Si en voleu saber més PITJAU AQUÍ

c) Si utilitzau Chrome, trobareu l’opció en la secció d’Opcions > Opcions avançades > Privacitat.

Si en voleu saber més PITJAU AQUÍ

d) Si utilitzau Opera, en l’opció de Seguretat i Privacitat, podreu configurar el navegador.

Si en voleu saber més PITJAU AQUÍ

e) Si utilitzau Safari trobareu l’opció en el menú Preferències/Privacitat.

Més informació AQUÍ